Mūsų klientė – kompanija veikianti biurų nuomos srityje. Ši įmonė savo klientams siūlo daugiau nei biuro erdvės nuomą – biurų miestelyje kuriama moderni, dinamiška ir visa apimanti aplinka, kuri padeda klientų verslams klestėti, o jų darbuotojams puikiai jaustis darbo aplinkoje.
.
Pagrindinės atsakomybės ir tikslai:
- Klientų bei svečių priėmimas;
- Pagalba, problemų sprendimas bendraujant su klientais;
- Užklausų priėmimas bei jų valdymas;
- Klientų aptarnavimas telefonu, elektroniniu paštu ir gyvai;
- Susitikimų, konferencijų paslaugų teikimas ir automobilių stovėjimo aikštelės vietų koordinavimas;
- Kitos administracinės užduotys: biuro reikmenų užsakymas, dokumentacijos valdymas ir pan.
Sėkmingam darbui reikės:
- Bent 1 metų panašios darbo patirties;
- Kompiuterinio raštingumo (MS Office programos);
- Puikių lietuvių kalbos žinių tiek žodžiu tiek raštu ir gerų anglų kalbos žinių bendraujant žodžiu;
- Gebėjimo atlikti keletą užduočių vienu metu, organizuotumo ir gebėjimo prioretizuoti užduotis;
- Orientacijos į klientą bei siekio užtikrinti aukščiausią aptarnavimo kokybę.
Kompanija siūlo:
- Sveikatos draudimą;
- Galimybę naudotis įvairiomis partnerių nuolaidomis;
- Profesinius mokymus ir galimybę tobulėti;
- Įmonės renginius ir šventes komandoje;
- Dinamišką ir įkvepiančią komandą;
- Patogią ir šiuolaikišką darbo vietą (poilsio zonos, sporto salė);
- Nemokamą automobilio parkavimo vietą;
- Siūlomas atlyginimas 1700 eur./mėn. (bruto);
Darbo laikas: I-V, 8-17 val.
Lauksime Jūsų CV el. paštu:
violeta@vipconsultants.lt
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Dėkojame už supratingumą.
Sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo
Siųsdami savo CV ir kandidatuodami sutinkate, kad mes ir potencialūs darbdaviai tvarkytų Jūsų asmens duomenis bei Jūsų duomenys būtų saugomi mūsų duomenų bazėje trejus metus pagal UAB „Verslo investicijos personalui“ privatumo politiką. Jūsų pateikta informacija bus laikoma konfidencialia. Turite teisę bet kada atšaukti sutikimą, keisti ar prašyti ištrinti savo pateiktus duomenis.