Šiuo metu ieško:
ŽMONIŲ IR KULTŪROS PARTNERIO (-ĖS)
Esame NARBUTAS – tarptautinė biuro baldų įmonių grupė, per daugiau nei 30 veiklos metų išaugusi iki 1500 darbuotojų, dirbančių ne tik Europos, bet ir kituose žemynuose, o mūsų baldų salonai įsikūrę Londone, Paryžiuje, Diuseldorfe, Čikagoje ir Niujorke. Daugiau nei 60-yje šalių pasklidusi NARBUTAS produkcija yra gaminama modernioje gamykloje Ukmergėje naudojant 100 proc. tvarią elektros energiją – saulės, vėjo ir vandens. Kurdami vertę klientams ir partneriams, rūpinamės savo darbuotojais skatindami karjeros galimybes, siūlydami lanksčias darbo sąlygas ir vertybėmis pagrįstą įmonės kultūrą.
Šiuo metu „Narbutas International“ Žmonių ir kultūros departamentas ieško Žmonių ir kultūros partnerio (-ės), kuris rūpinsis darbuotojų patirčių ciklu priskirtose verslo dalyse (viceprezidentūrose).
Pagrindinės atsakomybės ir tikslai:
- Rūpintis darbuotojų gerove, nuolatos bendrauti ir bendradarbiauti, kuriant tvarų santykį su darbuotojais;
- Įsitraukti ieškant geriausių būdų pritraukti naujus darbuotojus;
- Dalyvauti vystant nuolatinio tobulėjimo ir dalinimosi žiniomis kultūrą;
- Koordinuoti priskirtų viceprezidentūrų naujų darbuotojų adaptacijos procesą, rinkti poreikį, numatyti ir įgyvendinti priemones ar konsultuoti kitus proceso dalyvius;
- Išmanyti kompanijoje veikiančią atlygio ir papildomų naudų sistemą, teikti siūlymus jos tobulinimui, atliepiant priskirtų viceprezidentūrų poreikius;
- Kartu su vidinės komunikacijos kolegomis ieškoti geriausių vidinės komunikacijos sprendimų, įgyvendinti iniciatyvas;
- Teikti siūlymus dėl darbuotojų darbo vietų, poilsio erdvių tobulinimo, kad jos atlieptų darbuotojų poreikį bei puoselėtų organizacijos kultūrą;
- Prisidėti įgyvendinant Žmonių ir kultūros departamento procesus, projektus, renginius ir iniciatyvas;
- Konsultuoti vadovus ir darbuotojus žmonių ir kultūros klausimais.
Sėkmingam darbui reikės:
- Bent 3 metų darbo patirties žmonių ir kultūros srityje;
- Išmanyti įvairias žmonių ir kultūros srities praktikas (darbuotojų atranka, įvedimas, ugdymas, atlygis ir motyvavimas, vidinė komunikacija, kt.);
- Aukštojo išsilavinimo (žmogiškųjų išteklių valdymo, organizacinės psichologijos ar panašiose srityse – privalumas);
- Puikių organizacinių, lyderystės, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžių, meilės savo darbui;
- Gerų anglų kalbos žinių žodžiu ir raštu (C1 lygis).
Kompanija siūlo:
- Kaupti patirtį sėkmingai veikiančioje tarptautinėje įmonėje, su didelėmis ambicijomis augti;
- Dirbti moderniai įrengtame biure Vilniuje derinant su darbu nuotoliu;
- Komandą, kuri vadovaujasi įmonės vertybėmis;
- Sveikatos draudimo paketą, išmokas laimės ir nelaimės atvejais;
- Premijas nuo bendrų įmonės rezultatų;
- Darbo užmokestį neatskaičius mokesčių (BRUTO): 3000-4000 Eur/mėn.
Lauksime Jūsų CV el. paštu:
violeta@vipconsultants.lt
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Dėkojame už supratingumą.
Sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo
Siųsdami savo CV ir kandidatuodami sutinkate, kad mes ir potencialūs darbdaviai tvarkytų Jūsų asmens duomenis bei Jūsų duomenys būtų saugomi mūsų duomenų bazėje trejus metus pagal UAB „Verslo investicijos personalui“ privatumo politiką. Jūsų pateikta informacija bus laikoma konfidencialia. Turite teisę bet kada atšaukti sutikimą, keisti ar prašyti ištrinti savo pateiktus duomenis.