
Šiuo metu ieško:
FINANSŲ KONTROLIERIAUS (-ĖS)
OMG Bubble Tea – tai drąsus ir inovatyvus lietuviškas startuolis, kuriam pavyko įnešti naujos energijos į gėrimų rinką. Mūsų produktas – tai paruošta gerti burbulinė arbata (bubble tea), pagaminta iš tikros arbatos, tikrų vaisių sulčių ir „popping“ burbuliukų, sukurianti smagų, išskirtinį skonio potyrį.
Per trumpą laiką nuo įkūrimo 2022 m. tapome vienu iš sparčiausiai augančių gėrimų prekių ženklų regione. Daugiau nei 95% produkcijos eksportuojame į daugiau kaip 50 užsienio rinkų. 2024 m. įmonė sulaukė reikšmingos AB „Akola Group“ investicijos, kuri sustiprino augimo planus ir finansinį pagrindą. Šiandien OMG Bubble Tea tęsia tarptautinę plėtrą, plečia komandą ir kuria naujas kategorijas globaliai rinkai.
Mūsų kultūra – jaunatviška, kūrybiška ir ambicinga, tačiau paremta profesionalumu bei aiškiais rezultatais. Tikime, kad finansinis tvarumas, duomenimis grįsti sprendimai ir efektyvus valdymas yra svarbiausi dalykai mūsų kelionėje nuo startuolio iki tarptautinio prekių ženklo.
Šiuo metu prie komandos kviečia (-a) prisijungti finansų kontrolierių (-ę), kuris (-i) būtų atsakingas už biudžeto planavimą ir kontrolę, finansinės veiklos kontrolę, ataskaitų rengimą, prisidėtų prie naujų plėtros projektų analizės ir finansinio vertinimo, taip pat užtikrins efektyvų kasdieninį bendradarbiavimą su išoriniu apskaitos padaliniu.
Darbo vieta Vilniuje, Kaune ar Panevėžyje.
Pareigybės tikslai ir atsakomybės:
- Rengti mėnesines, ketvirtines ir metines finansinės veiklos rezultatų ataskaitas vadovybei/valdybai.
- Analizuoti pelno (nuostolių), balanso, pinigų srautų ir kitus rodiklius.
- Dalyvauti biudžeto planavime, analizuoti ir vertinti biudžetinius duomenis.
- Atlikti verslo rezultatų analizę – pardavimai, sąnaudos, pelningumas, efektyvumas ir kiti rodikliai.
- Analizuoti ir atlikti finansinius vertinimus naujiems plėtros projektams.
- Užtikrinti duomenų tikslumą apskaitos sistemoje, bendradarbiauti su išoriniu apskaitos padaliniu.
- Inicijuoti ir kurti finansų priežiūros įrankius.
- Bendradarbiauti su bankais ir kitais finansiniais partneriais.
Reikalavimai kandidatui:
- Aukštasis išsilavinimas finansų, ekonomikos, apskaitos ar panašioje srityje.
- Sėkminga bent 4 metų panašaus darbo patirtis.
- Patirtis finansų valdymo, finansų kontrolės, analizės ar susijusioje pozicijoje.
- Patirtis dirbant su gamybinėmis ar tarptautinėmis organizacijomis privalumas.
- Tarptautiniai finansų sertifikatai (pvz., ACCA, CFA) – būtų vertinami kaip privalumas.
- Labai geros MS Excel žinios, BI sistemų ar didelių duomenų analizės patirtis – privalumas.
- Lietuvių ir anglų kalbų mokėjimas.
- Strateginis ir analitinis mąstymas, įžvalgumas.
- Sąžiningumas, aukšta motyvacija.
Įmonė siūlo:
- Hibridinį darbo modelį (galimybė dirbti didelę dalį laiko nuotoliniu būdu).
- Darbo vietą Vilniuje, Kaune ar Panevėžyje.
- Profesinio augimo galimybes.
- Sveikatos draudimą.
- Mėnesinį bruto atlyginimą: 5000 – 5800 Eur., priklausomai nuo kandidato turimos patirties ir kompetencijų.
Lauksime Jūsų CV el. paštu:
violeta@vipconsultants.lt
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Dėkojame už supratingumą.
Sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo
Siųsdami savo CV ir kandidatuodami sutinkate, kad mes ir potencialūs darbdaviai tvarkytų Jūsų asmens duomenis bei Jūsų duomenys būtų saugomi mūsų duomenų bazėje trejus metus pagal UAB „Verslo investicijos personalui“ privatumo politiką. Jūsų pateikta informacija bus laikoma konfidencialia. Turite teisę bet kada atšaukti sutikimą, keisti ar prašyti ištrinti savo pateiktus duomenis.
